Friends, 90210, ledig!

Har settt på enlgit mig världens bästa serie idag, Vänner eller som man säger på engleska, Friends. Heltklart välrdens bästa serie om man är hemma en dag utan någonting att göra. Mina planer för dagen var först att hitta de nya avsnitten av den nya versionen av Beverly Hills, 90210, men lyckades omöjligt hitta en bra sida som visa i bra kvalité utan att mitt virus pogram spammade med "Trojan blockeras" så jag gav helt enkelt upp.

Hur har er dag varit? Dom flesta som fortfaraned har skola är precis som jag legt vissa dagar nu på slutskedet, trots att vi inte har sommarlov. Dock är det ingenting att klaga över! Ikväll skall jag pallra mig att se I taket lyser stjärnorna, har ju träffat författaren, Johanna Thydell, Som för några år sedan berättade om att en film var pågång! Har dock aldrig läst boken men har stora förväntingar ändå!


.
Lisa Kudrow som spelar Pheobe Buggay i serien Friends,
en personlig favorit skådespelare!

/
I varje värld behövs en anonym som skriker det alla andra säger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0